Projekt

Jag har många projekt på gång, men ett har jag avslutat idag. Lika spännande som när man startar ett projekt lika roligt är det att avsluta det. Om det blir som man tänkt sej förstås. Och det blev denna tröja som jag avslutade idag.


Håll med om att färgerna är bra. Denna kan jag ha i många olika varianter.

I morgon tänkte jag jobba igen. Det enda som inte är hundra än är min tumme. Men den får hänga med ändå. Måste träffa lite folk nu. Har ju bara pratat med mannen i mitt liv och kassörskan på ica de senaste dagarna. (Var ju tvungen att handla lite lunch)
Men det är nyttigt att gå hemma och fundera lite. Har kommit fram till många bra beslut. Kan ju inte räkna upp alla nu, de får komma vartefter. Men mycket handlar om utrensning. Och eftersom det äntligen ska bli ett nytt kök i Valla så blir första rensningen där. Började lite redan idag så den där högen uppepå micron är nu ett minne blott.
SKÖNT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0