Sköna söndag

Idag lekte jag frisering och klippte sonen. Han sov för övrigt över här inatt och gav Conta och mej storstryk i kille (kortspel)i går kväll. Men trevligt hade vi.
På eftermiddagen åkte jag upp till vävlokalen och solvade.


Detta ska så småningom bli en duk. Men först ska över tusen trådar få sin plats.

Nu ska ni få ett tips av mej: När jag handarbetar så tittar jag gärna på tv samtidigt. Men tyvärr finns det inte mycket på burken att se nu för tiden. Så jag har laddat ner en app som heter storytel till mobilen. Det är en bokapp och jösses vad jag lyssnat på böcker. Samtidigt som jag gjort annat under tiden. Inte bara handarbetat utan detta kan man göra när man kör bil, åker buss, diskar eller what ever.
Just nu lyssnar jag på isfolket. Fast jag läst den förut så är det spännande ändå, alltid har man missat nåt. Så detta kan jag rekommendera varmt.
Ha nu en fortsatt skön söndag så hörs vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0