Övernattning

En gång var fjortonde dag får jag sova över hos sonen. Jobbar till fem på måndagen och börjar halv sju på tisdagen. Lite tungt att åka hem och vända då. Nu får jag skylla mej själv eftersom det är jag som gjort schemat. Men så här vintertid är det bara så skönt att slippa skrapa bilrutor eller stå och vänta på bussen.





Världens skönaste soffhörna hos Johan.

Nu passar jag på att ha lite matlagningskurs med sonen när jag ändå är där. Idag blev det spagetti och köttfärssås ( som jag missade att ta kort på). Fast det kunde Johan redan laga. Men han hade köpt hem mycket köttfärs så det blev ett berg av köttfärsbiffar också.

Nu ska vi slappa framför tv:n. Ha en bra måndagkväll alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0