Kolgården

Efter några superfina och sköna dagar i bushen, har vi nu förflyttat oss ner till civilisationen igen. Kolgården är ett jättefint ställe med mycket trevliga ägare. Ingenting är omöjligt. Skulle man behöva hjälp med något så ställer de alltid upp. Vi har ju åkt hit några år nu så när vi kommer så har vi bara att säga till så får vi tex låna deras privata båt. Nu är Volgsjön ganska stor, så det har mest blivit en roddtur för nöjes skull.


Utsikt från vår plats.

Jag lovade ju lite mer bilder som jag inte kunde ladda ner sist. Så här kommer de:


Vi hade en cyklande Rumän som granne i några dar. Men det var mest packningen vi såg, själv låg han i vindskyddet och sov i två dar.


Vår midsommarstång.

Lite fisk.



Och så min fina öring på ca halvkilot . Nu ska jag sätta på lite kaffe och gå ut i solen och njuta. Så ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0