Fortsättning följer

Måste bara följa upp gårdagens inlägg. Jag hade ju faktiskt mer att säga. För att se snygg ut behöver man inte sluta äta eller träna ihjäl sej. Det räcker med att klä sej med kläder som passar ens kropp och ålder. Ett program jag rekommenderar är "what not to wear" på tlc-kanalen. Där får folk lära sej kläder, smink och frisyr från grunden. Ibland känner man inte igen folk när de stylats färdigt. Gå gärna in på deras hemsida och kolla.
Sen har vi också Go'kväll på torsdagar, Trinny och Susannah osv.
Det är faktiskt ganska många som tror att ju mer urringat, ju kortare kjolar osv gör att man ser mer sexig ut. Skulle inte tro det - det ser bara smaklöst ut.
 
Nog om detta, nu ska jag inte klaga mer.
 
I morgon blev jag ledig från mina barnbarn då Katrin tagit ledigt istället. Skönt för dej tänker ni. ICKE! Hade mycket hellre umgåtts med dem än att besöka tandläkaren. Misstänker att det inte blir ett varken roligt eller billigt besök. Urk!
Efter det blir det nog ett besök i vävstugan, sjalen har tagit onödigt lång tid. Men får skylla mej själv, den väver ju inte sej själv precis.
 
Nu närmast drar soffan, så ha det!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0