Projekt nedgång

 
Nu banne mej så ska de där minst 10 kilona bort har jag bestämt. Men hur? Jag har genom åren provat viktväktare, pulver och gi bl a, men faller på att det är så himla jobbigt att räkna point, kalorier och gud vet vad. Dessutom har man inte tid med sånt när man äter lunch på jobbet. Så nu står lchf på tur. Har provat i en vecka nu och hittills går det alldeles ypperligt. Jag får äta det mesta bara det inte är kolhydrater i. Mätt blir man och står sej faktiskt på tre mål/dag. Inte gör det något om jag tar ett glas vin heller. Så på en vecka har nu 1,2 kg och 2 cm i midjan försvunnit. Helt otroligt. Ja men hjärnan måste ha kolhydrater för att funka va det nån som sa, men faktiskt så är det glukos hjärnan vill ha och det finns i fett. Vilken himla tur!
Och faktiskt, jag som varit en godisråtta är inte ett dugg sugen. Och skulle jag bli det så är mörk choklad tillåtet. Så som det känns nu så kommer jag att fixa detta. Något att se fram emot.
 
Nu ska jag gå och sätta mej en stund framför tv:n, så ha' det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0