Yes, yes, yes!

 
Imorse funderade jag på vad jag skulle sätta på mej för kläder. Öppnade garderoben - och där hängde dom och blängde på mej. Mina Levisjeans som jag inte använt på säkert ett år pga vissa bilringar osv. Men eftersom jag köpte dom för ca 800 kronor så har jag ju inte kunnat slänga dom. Det är jag för snål för, och så tänker man ju att nångång, nångång.
Okej sa jag, ni får en chans till. Och gissa - de satt som gjutna! Dessutom, skärpet som jag alltid använt andra eller tredje hålet till, helt plötsligt passade det fjärde hålet som jag aldrig använt så länge det skärpet varit i min ägo.
Så alla ni som tror eller har hört att efter 50 får man leva med sin kropp som den är. Det går bara uppför. DET ÄR INTE SANT! De som säger det ljuger.
Nu har jag bevisat det.
 
Det här räddade min dag kan man säga. Och det gjorde ju precis inte ont när jag dessutom fick beröm för mina byxor på jobbet. Fan så lätt det gick att jobba!
 
Ikväll ska jag drömma ljuva drömmar om den där klänningen som också hänger i garderoben. Kanske, kanske får den komma ut snart. Ha det så gott mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0