Till alla tvivlare

Midjan har minskat med 8 cm. Hurra! Jag har dock fått lite påhopp om hur farlig denna diet ska vara. Jag tänker inte gå in i någon diskussion om detta utan säger bara att läs denna bok så kan vi diskutera sedan.


Annars har det varit en givande helg. Tove och jag var på yoga igår och det är absolut något jag tänker fortsätta med, trots träningsvärken idag. Vi sålde också saaben. Jätteskönt. Nu har vi ändå fram till våren på oss att hitta en ny bil som kan dra husvagnen. Forden får duga i vinter.

Idag ska jag plocka ur det sista i husvagnen innan vinterförvaringen. Vi får ta Magnus till hjälp att köra in den eftersom vi inte har någon bil att köra in den med nu. Ha det så hörs vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0