Garderobsrensning

Det har jag sysslat med idag. Ack så jobbigt men ack så skönt när det var gjort. Kul när man fick slänga sånt som blivit lite för stort också. Eftersom Tove var hemma också så fick jag lite tips och råd om lite olika kombinationer som jag inte tänkt på. Tack för det gumman.

Annars har det väl inte blivit så mycket gjort idag mer än lite tvätt. Jag gjorde också en tonfiskröra som är supergod. Man tar en burk tonfisk, hackar ett hårdkokt ägg och en halv rödlök. Sen blandar man detta med 2 msk creme fraiche, 1 msk majonäs, 1 tsk dijonsenap, salt och peppar. Detta kan man ha på macka, som hyllning i en avacado eller som vi hade i kväll, till stekt fisk. Mums!

Jag har haft en förkylning på gång hela veckan så det blev ingen vävning ikväll. Mest för att inte smitta ner någon. Tar mej nog dit i helgen istället. Nu ska jag slappa en stund i soffan, sen är det natti, natti. Så ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0