Projekt ...... många


Jag fick överta en påbörjad ryamatta av min mamma som hon i sin tur fått av en väninna som i sin tur hade ärvt den efter sin svärmor. Men jisses vad kul det är. Det är säkert 30 år sen jag knöt en rya sist men jag kom faktiskt ihåg hur man gjorde.



Det är bara det att i köket ligger en påbörjad ofta till Ella, i sykorgen ligger en påbörjad tröja till mamma som hon inte klarade av, ute i vävrummet väntar en matta, i Myskja sitter en sjal i vävstolen, sen är det alltid en strumpstickning på gång. Dessutom ligger det ca 8 böcker olästa. Jag har nog inte tid att jobba snart. Men man har det ju inte roligare än man gör sej och det här är skitkul! Nu ska jag gå och knyta ett tag igen, sen är det dags att knyta sej. Ha ha där fick jag till det. Ha det go' vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0