Anders braskar, julen slaskar.

Eller vise värsa, ja vi får väl se vad det blir. Igår var det i alla fall snöskottning som gällde.

Och som det ser ut nu är det det som gäller idag också. Arma kropp.

Tove och jag adventspyntade lite igår också. Jag har köpt nya gardiner till köket och kammaren som jag blev väldigt nöjd med.


Kammaren.


Köket.

Ikväll gäller det att ladda för morgondagen. Det är julpyssel i bygdegården och både Conta och jag ska jobba där, samtidigt som vi är barnvakt till Emil och Ella. Förra året så kom det ca 50 barn och pysslade. Kul! Helgen kommer i alla fall bli intensiv känner jag på mej. På söndag har ju hembygdsföreningen marknad också och den måste besökas förstås. Så ha det så hörs vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0