Nu vet jag.....

....vad jag har för bh-storlek. Mamma och jag åkte in till Norrtälje och Felicias. Vilken service och så många fina bh:ar. Men jag som alltid kört med c-kupa var ju fel ute kan jag säga. E-kupa skulle de va. Men attans vad bra den satt!

Doftpåse fick man på köpet.
Tvättråd man fick var att helst tvätta för hand med flytande tvättmedel eller galltvål. Absolut inget sköljmedel. Så det får man väl följa nu så den håller några år.
Efter det besöket gick vi upp till hm, lindex och kappahl. Jag var ute efter ett par byxor men där gick jag bet. Älskar min mammas kommentar när vi gått runt några varv: Jamen dom har ju inte kläder för fullvuxna!
Nu får det bli natti, natti. En hård helg stundar. Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0