Full fart

Började dagen med att skura ur lådorna i köket och kasta sånt som vi absolut inte använder. Det blev en del. Det är sånt som jag tänkt göra länge men som man bara skjuter upp. Lite typiskt mej faktiskt.
Sen blev det bakning för hela slanten.

Först blev det hastbullar i brist på jäst.

Sen blev det bondkakor....

och strassburgare fast med choklad.

Avslutningsvis en kardemummakaka.

Mitt i allt bakande fick jag kärt besök av Katrin, Emil och Ella. Och de hade bakat syltrutor till mej. Gullungar!

Emil brås på morfar. De är bägge två Tom och Jerry-fan. Lyckan blev stor när det upptäcktes att man kunde se dom på youtube.

Ella ägnade sej åt att rita.

Nu ska jag bara äta middag, min man serverar fisk. Sen styr jag kosan till Myskja och väveri, så ha det go' vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0