Dop och uppvaktning

Igår var vi på dop. Conta och Tove sjöng i kyrkan. Och får jag skryta lite så måste jag säga att vilken duktig dotter jag har. Hon kan verkligen sjunga med känsla och inlevelse och jag var inte ensam om att tycka det.

På eftermiddagen planterade Conta och jag en massa växter i stenpartiet. Min vision är att jag ska ha så mycket fint där så att ogräset inte får plats. Vi får väl se om jag lyckas.

Idag blev jag uppvaktad av nära och kära. Mycket fint fick jag, bl a ett halsband som Ella snodde och gick omkring med hela dagen. Det var knappt jag fick igen det när hon skulle åka hem. Magnus stackaren låg sjuk hemma i hög feber så honom skickade vi hem en tårtbit till.

Nu ska jag krypa ner i bingen och ladda för morgondagen. Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0