Äntligen

Äntligen börjar jag känna mej på banan igen. Så slut som jag känt mej de senaste veckorna vet jag inte att jag känt förut. Först febern och sen pollen + alla måsten som alltid kommer i maj. Men nu har jag betat av de flesta måstena och har bara roligt framför mej ett tag. Det sista måstet var i går då jag betalade räkningarna som jag hatar. Kan dra mej ett par dar innan jag kommer till skott. Typiskt då att det kom en ny idag som måste vara betald inom 4 dagar. Tur att den inte var så betungande.

Imorgon ska jag åka och klippa mej. Sen ska jag gå på promenad med syster ysters hund och sen ska mamma och jag göra Norrtälje. Vi har nämligen fått varsitt presentkort på Felicias. Spännande, tror inte jag varit in i någon riktig bh-affär förut. Och om det finns någon ork kvar så kanske det blir lite väveri på kvällen också.

I helgen ska Emil och Ella vara här från fredag till söndag. Katrin förklarade för Emil att det skulle bli två nätter. Ella som stod bredvid ropade då: Jaaaaa mormor! Då har man väl skött sej antar jag. Emil har för övrigt önskat att få sova i mormors husvagn, men han vill sova bredvid morfar. Hm.

Jaha, det är väl bäst att man går och nannar kudden en stund nu, så ha det go' vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0