Tokigheter eller ?????

Jag kände att jag var i stort behov av motion, men hur göra? Promenad med risk att slå ihjäl sej, nej tack. Motionscykel, nja det är väl ok men ack så tråkigt. Men så slog det mej att Tove har en dvd med afrikansk dans. Okej, det ska jag prova! Jesus Christ säger jag - vart i hela friden har min koordinationsförmåga tagit vägen, där går det ut en efterlysning. Och vart i hela friden har konditionen tagit vägen - efterlysning nummer 2.

Kul kille det där. Och faktiskt så var det riktigt roligt, så det kan vi prova igen.

Nåväl, motionen fortsatte med putsning av köksfönster. Så nu är det fint där också.

Ikväll blir det till att jobba på Edsbro-puben. Hoppas det kommer lite folk bara, nu när vi ändrat till fredagar.  Folk har ju så mycket för sej på lördagar.
Nu kommer syster-yster och vill ha fika, så ha det go' vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0