Strålande sol

Vilken underbar vårvinterdag vi haft idag! Fixade mina pelargoner och klippte ner lite buskar. En fika på altanen blev det också.

Och idag åkte tvätten ut. Det luktar så himla gott om den när man tar in den sen. Dessutom tyckte Turbo det var en jättebra ide' att gömma sej under den.

I tisdags var en kollega och jag in till Norrtälje och handlade till jobbet. Vi gjorde en liten avstickare till "tre praliner" också.

Morotskakan kan rekommenderas.

Conta skulle förresten ut på sjön en dag, så han tog fram skryllan, och vad hittade han väl inte där

om inte ett getingbo i locket!

I torsdags var jag till Harka och tog hand om sjuklingarna.

Ella tyckte det var en jättebra ide' att ha lite byrålådsrensning. Man kan inte tro att hon hade över 39 graders feber där inte. Rackarunge!

Lyckan var stor när Ellas älskade morfar kom förbi en stund.

När jag skulle åka hem kunde jag inte låta bli att ta ett kort på deras syren.

Ser ni bladknoppen?

Nåväl kylan kom igen ikväll. -4 hutter. Nu ropar man och dotter att jag ska komma och spela kille. Så ha en fortsatt trevlig lördagkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0