Nya tider

Från och med den här veckan har jag fått nytt schema. Egentligen är det bara två dagar som ändrats, men de dagarna börjar jag inte förrän halv tio. Så skönt. Jag är ju en person med låååång startsträcka på morgonen, så det kommer att bli grejt att bara fnula runt här en stund på morgonen. Visserligen får jag jobba till halv sex de dagarna men det är det värt.

Apropå nya tider - på fredag är det fredagspub i bygdegården och det öppnar redan klockan 19.00. Lite tänkt som after work. Komma efter jobbet, ta sej en macka och en öl, slänga käft med någon. Det kommer också att bli någon form av darttävling för den som vill det. Så välkomna!

Idag har Tove varit ledig, så när jag kom hem så var det till ett nystädat hus. Gullunge! Dessutom har hon namnsdag idag också såg jag.

Nu ska jag gå och väcka min man som somnat i soffan, så att han kan gå och lägga sej på riktigt. Ha det go' vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0