Helgen

Helgen har varit lugn. Jag jobbade sent i fredags och var inte hemma förrän vid sex. Tove och Conta åkte upp en sväng till Johan, så jag fick lite egentid när jag kom hem. Skönt, när det tjattrat i öronen hela dagen.
På kvällen tittade vi på the voice sverige. Tänk att lilla sveden har så många duktiga sångare.

I går var det allmänt plock som gällde. Conta fixade våra vinbärsbuskar och städade lite allmänt på tomten. Tyvärr så gick krattskaftet av så helt klar blev han inte

Idag har vi varit på födelsedagsfika hos Ingrid. Mattias fyllde 25 den 1 mars och nu kom han hem denna helg så då passade vi på. Conta och jag fick ett hurtigryck så vi gick dit. Det var riktigt skönt.

Nu ska jag krypa ner i soffan med en bok, så ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0