Resume'...

över de senaste dagarna. I tisdags hade vi avslutning på detta läsår. Då åstadkom jag denna:


Samma dag så tog ju Tove körkort. Conta hade gjort en kåsa till henne som hon fick som present för denna prestation.

Visst är den vacker?

I torsdags morse brottades jag med våran trimmer som inte ville gå igång. Många svordomar blev det. Det slutade med att jag körde igång gräsklipparen istället. Jag har konstaterat att dessa prylar måste vara konstruerade av en karl. Maken till krångel.

Igår kunde jag kompa ut några timmar och så även Conta, så då kunde han hjälpa mej att sparka igång trimmern. Även den vedhög som var kvar åkte in i ett huj.

Sen var det faktiskt en väldigt speciell dag igår. Vår 27:de bröllopsdag! Och ibland kan faktiskt den mest oromantiske få till det.

Fin va? Vi åt en god middag här hemma och sen tog vi med oss kaffe och gick ut för att spana efter djur. En rovfågel, ett rådjur och en katt blev resultatet.

Idag vart det ju innesittarväder. Men lite stryktvätt hann vi med. På eftermiddagen kom mamma och Carl-Ove och fikade. Nu får vi se fam emot solen imorgon. Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0