Nedräkning

Konstaterade ikväll att jag har exakt 9 arbetsdagar kvar. Sen är det SEMESTER! Just nu känns det som om jag ska sova minst en vecka, men så blir det ju inte. Det vet jag av egen erfarenhet. Men i vilket fall vi kommer att vara hemma över midsommar och fira den med barn och barnbarn. Men sen bär det nog av norröver. De första veckorna kommer Johan att följa med oss, sen den sista veckan sammanstrålar vi med Katrin, Magnus och Tove i Gäddede. Kul att ungarna vill vara med oss gamlingar på semestern tycker jag. Hoppas vi får bra väder, det blir så mycket enklare då.

Vädret idag var i alla fall inte av värsta slaget, men lite mera sol hade ju inte gjort något. Nu ska jag krypa ner i sängen och drömma om bättre tider. Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0