Friskskriven !!!!!

Äntligen kom det då, samtalet från Karolinska att nu kan jag sluta med min medicin och anse mig frisk. Jag kommer fortfarande att via remiss åka på mammografi en gång om året i 12 år till men det känns bara bra. Det enda jag kan känna oro för att den remissen ska skötas från Rimbo husläkare i fortsättningen så det gäller nog att ligga på där.

Annars har jag bakat en sockerkaka på morgonen. Katrin och barnen kommer hem och då är det våfflor beställt till lunch. Sen ska vi gå ut på picknick och då är det bra med lite sockerkaka.
Nu ska jag gå och vispa grädden till våfflorna så ha det.

Kommentarer
Postat av: Tove

Det är så härligt mamma! Är jätteglad verkligen!! :D <3

2012-06-07 @ 18:53:27
URL: http://dudugerprecissomduar.blogspot.se/
Postat av: Katrin

Det blev en toppendag det! Först friskskriven, sen våfflor på altanen och Thuns!!!! =)

2012-06-09 @ 08:52:29
URL: http://emilella.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0