Turne

Det blev en liten turne till Hallstavik idag. Så nu är mitt apoteksärende äntligen avklarat. Blev en runda in på essges också för jag behövde mer bomullsgarn men naturligtvis hade de inte det jag behövde. När vi ändå var i närheten åkte vi och hälsade på mamma. Där blev vi bjudna på middag (revbensspjäll) sicken tur vi hade. Tittade till Johan på hemvägen, han är också sjuk stackaren.
För övrigt har jag tagit det väldigt lugnt idag, har mest pratat i telefonen tror jag.

Kvällen blir fortsatt lugn, ska ladda inför morgondagen. Vi ska åka ut till Harka och vara med barnbarnen. Kommer ju inte få träffa dom på tre veckor då de åker till Thailand på lördag. Lite ångest får man ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0