Trött

Gårdagen bara försvann. Först var det segt att komma upp, förresten var hela gårdagen seg men rätt var det var så skulle man gå och lägga sej igen. Det kändes som jag aldrig vaknade riktigt. Det kan ju vara så att jag inte hämtat mej från bältrosen riktigt än. Vaknar på nätterna av att det kliar och gör lite ont. Men det kan man få leva med upp till ett år sa läkarna. Nåväl jag intager det mesta av kosttillskott och hoppas att det ger sej. Var i alla fall inte lika trött idag, men somnade likförbaskat på soffan en stund ikväll.

I morgon ska Conta och jag gå på hans farbrors begravning så Tove har hjälpt mej hitta vilka kläder jag ska ha. Nog för att jag har mycket mörka kläder men insåg att jag måste nog uppdatera garderoben. Vissa saker har bara hängt där för att de kan vara bra att ha och när jag nu tog fram några så undrar man vilket årtionde dom kom från. Andra kläder verkar ha krympt väldigt mycket.... eller? Nåja, det löste sej i alla fall.


Nu ska jag krypa till kojs med en bra bok, så hörs vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0