Motion

Fick ett ex av Må Bra tidningen i min hand idag. Fick man dåligt samvete eller?? Soffan är ju så skön. Men jag har noterat att det är lite ljus kvar ute när man kommer hem vid fyra så det finns hopp. Är ingen älskare av promenader i mörker precis. Försöker i alla fall gå en runda på dan när jag har rast i stället för att sätta mej i fikarummet, alltid något.

Annars är jag inne i en handarbetarperiod. Har tre strumpstickningar på gång, den virkade filten är snart klar och häromdagen fick jag hem garn till en kofta åt Ella. Plus att på torsdag sparkar vävkursen i gång igen. Kul.

Det gemensamma med handarbete och motion är i alla fall för mej att man tänker så bra, mina smartaste nödlösningar har jag faktiskt kommit på i såna stunder.

Men nu tar jag tidningen och kryper till kojs. Vem vet vad man får för ideér då? Natti, natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0