Måndag igen

Ska ärligt säga att det var väldigt trögt att komma upp i morse, men det gick. Tog en promenad på lunchen, riktigt skönt. Var ner till blomsteraffären och fixade begravningsbukett till på torsdag då Contas farbror begravs. Var även och fyllde på busskortet.
Kunde gå lite tidigare idag eftersom jag ska jobba för en kollega imorgon och då får jobba över. Så väl hemma igen vart det lite allmänt plock och kompisen tvätthögen.

Tove och jag tittade på "what not to wear" på tlc. Ett ganska kul och lärorikt program måste jag säga.

Har förresten hört av Katrin idag, de hade det jättebra och flygresan hade gått över förväntan. Tydligen är användning av internet ganska dyrt där så jag lär inte få höra av henne varje dag.

Nu ska jag slå mej ner i soffan med en kopp kaffe, så ha' det go' vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0