Läkarbesök

Fick väl ta mej i kragen och gå till farbror doktorn idag då. Och det bidde hela två doktorer jag fick träffa. Naturligtvis var det inte svinkoppor som jag trodde ( synd för då hade jag fått pencillin) utan bältros. Enda fördelen med det är väl att jag inte behöver betraktas som pestsmittad. De enda som ska akta sej att komma i närheten är de som inte har haft vattkoppor annars är det fritt fram. Men jag tänker i alla fall stanna hemma från jobbet även i morgon (var hemma igår också) för förkylningen har inte gett sej.
Efter det besöket var jag i alla fall tvungen att gå till nästa äventyr (apoteket) för jag hade nästan slut på min andra medicin. Och tänka sej - de hade datakrångel! Blir man förvånad eller? Jag vände, tror jag kommer till Hallsta eller Norrtan någon av de närmsta dagarna, så jag får väl hoppas på bättre tur där.
Nej nu blir det att ladda batterierna i soffan med stickningen. Jisses så många strumpor det blivit de här dagarna. Ha det go vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0