Funderingar

Som ni vet är jag ju ledig på torsdagar. Av någon underlig anledning hamnar alla måsten där. Men imorgon har jag bara ett måste och det är att hämta Tove vid Unungehöjden, vilket jag så gärna gör. Men det är så skönt att ha en hel dag framför sej och veta att jag kan göra precis vad som faller mej in.

Annars har väl den här dagen varit som vanligt. Förutom bomben som slog ner mitt på dagen då - förvaltningschefen har fått kicken. Oj, oj om det kan man tycka vad man vill men det är aldrig roligt när en människa blir utsatt för så mycket offentligt spott och spe. Å andra sidan är det ju faktiskt ett offentligt arbete.

Har förresten hört av Katrin. Och det gick ingen nöd på dom. Motion verkar de också få genom att springa efter Ella som tydligen lever livets glada dagar på stranden.
Har räknat ut att det är ca 5 månader kvar till min semester....längtar.


Ni har kanske sett den här bilden på facebook förut, men skit samma. Hit ska vi! Kauritstjärn i mitt hjärta. Nu ska jag gå och drömma om den där stora öringen jag ska dra upp där i sommar.
Natti, natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0