Uppdrag

Har äntligen lyckats få ihop ett schema för sportlovet som ska hålla tror jag. Det är inte helt lätt att synka ihop alla. Visserligen blir vissa barn lediga men det är några av personalen också. Men som sagt nu ska det bara skrivas rent. Men sen ska jag också skriva en verksamhetsberättelse inför vävstugans årsmöte och det är skitsvårt rent ut sagt när man inte har någon mall från föregående år. Men förhoppningsvis får jag till det och kan se fram emot att det blir lättare nästa år.

Tittade just ut genom fönstret och konstaterade att jag nog får ta 6.40 bussen imorgon för att vara säker på att vara på jobbet halv åtta. De är inte att lita på bussarna precis.

Annars har det ju varit alla hjärtans dag idag. Kan inte säga att vi firar det på något speciellt sätt Conta och jag. Lite gelehjärtan kanske. Kramas och vara vänlig kan man ju vara varje dag.

Nej nu är det väl bara att krypa till korset och gå och lägga sej om man ska orka upp imorgon. Så natti, natti go' vänner och kram på er då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0