Sportlov

Fast nu för tiden är det bara Conta som har det i vår familj. Men han roar sej så bra på egen hand så det är inget synd om honom. Han har varit ut på sjön idag tex, men fick bara snorgärsar och dom vill vi inte ha. Det här är förmodligen sista veckan man kan gå ut på sjön, sen blir det för farligt om det inte blir köldgrader igen förstås. Men efter de vintrar vi haft de senaste åren så tycker jag faktiskt vi kan få en mild vinter i år.

Jaha, i morgon är jag ledig. Ska åka ut till sjukstugan i Harka och ta hand om mina gullepluttar som är sjuka igen. Och imorgon kväll är det vävning. Så nu tänker jag dra täcket över huvet och ladda batterierna. Så natti, natti på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0