Litet av varje

Igår kväll spelade Conta och jag kille. Det gick riktigt bra.

Så ska det se ut minsann!

Jag gjorde också klart badtunnemössorna som en kollega beställt.

Fina va?

Annars har vi pysslat med allt möjligt idag. Det var ju inget vidare väder precis så utevistelse lockade inte. Men Conta och Tove lånade Ingrids bil så hon fick övningsköra med manuell växellåda. Så det blev en tur till Rimbo för deras del.
Själv stannade jag hemma och bakade kakor.

Med socker och kanel på.

Sen har vi bokat LappJackes koja till vecka 31. Hoppas det funkar med semestern bara, det fanns inte så många veckor att välja på. Det blir också Norrland efter midsommar ett par veckor. I år låter det som Johan tänker hänga med också. Även Katrin och Magnus ska vi försöka sammanstråla med. Kul att barnen vill följa med tycker jag. När Emil och Ella blir lite större finns det flera ställen att visa för dem. Men det är ställen utan el och mycket strapatser så de får växa till sej lite först.

LappJackes koja
Nu har vi något att se fram emot. Genast blev livet lite lättare. Nu är det dax att fixa middag. Det blir texmexgryta hos Petterssons ikväll så ha det go' vänner och en trevlig helg på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0