Letande

Nu har jag hållit på att leta efter ungarnas smålego hur länge som helst. Det är nämligen Emils stora intresse just nu. Jag ser lådan framför mej, men tror ni jag hittar den? Icke, det enda jag hittade var en vattenläcka uppe på utvind. Skitkul. Så det är bara att riva ut alla grejor som finns där. Men lite fynd gjorde vi där också. Bl a ett äkthetsbevis på Contas gitarr som han letat efter i flera år. Och hur det hamnat där kan man ju undra. Annars kan man ju också undra över varför man spar på så mycket skit. Eller så är det så enkelt att det man inte ser det finns inte. Nåja spaningen efter legot fortsätter, för att köpa nytt är inte billigt vill jag lova.

Imorgon ska jag förresten åka till Harka och leka med Emil. Han är sjuk stackarn och Katrin vill väl jobba någon dag denna vecka. Ella får vara på dagis för Emil behöver lite semester från henne. För övrigt är det förresten bara morfar som duger åt henne för närvarande.

Nu får jag väl ta tag i den där verksamhetsberättelsen jag skulle skriva också, innan läggdags. Natti, natti go' vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0