Skitmåndag !

Vaknade imorse av att jag hade jätteont i foten. Vet inte om det är efter min vurpa i fredags, men pektån är svullen och även under så det känns som man kliver på en pigg varje steg man tar. Å andra sidan är det ju konstigt om det inte visar sej förrän nu. Avvaktar i alla fall till imorgon och ser hur det är då. Man springer inte kan jag ju säga.
Jaha, förutom det då så hade jag ett besök hos tandhygenisten också och naturligtvis har jag bitit av en tand också så det blir ett besök hos tandläkaren med. Precis vad man önskar sej i dessa pengatider.
Slut på gnäll, det måste ju finnas nåt positivt också. Men jag lovar att jag fick tänka till en stund men så kom jag på att jag träffade en jättetrevlig busschaufför imorse, jag fick en komplimang av en kollega och jag fick en kram när jag kom hem. Dagen var inte förgäves tack och lov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0