Ibland blir jag sååååå..

Frustrerad kanske är rätta ordet. Det är bara att konstatera att det inte alltid blir som man tänkt sej. Började dagen med att försova mej. En hel TIMME. Jag som skulle hinna så mycket innan jag åkte. Istället blev det brandkårsutryckning...man kan faktiskt klä sej, äta frukost, sminka sej, fixa håret, borsta tänderna och dricka 2 koppar kaffe på en kvart. Men det är inte att rekommendera. Pulsen hade nog inte kommit ner i normalt förrän jag var på jobbet. Suck!
Efter det har dan flutit på i alla fall, jag menar, alla var snälla och trevliga och inte snubblade jag eller slog halvt ihjäl mej heller. So far so good. MEN sen hann jag inte mer än innanför dörren hemma, så ringer telefonen. Hej säger en röst, hade du inte en tid hos mej idag? Jooo, det hade jag ju. Hur ända in i lingonskogen kan man glömma FRISSAN??? Så pinsamt. Och nu får jag vänta två veckor till. Så nu går jag och drar det berömda täcket över huvet! Ha det!

Kommentarer
Postat av: Tove

Hahahahaha! Så typiskt dig ;) Kram <3

2011-11-22 @ 20:45:26
Postat av: berit

Mmmm, du känner ju mej. Det finns ingen som kan bli så stressad som jag, ändå säger alla att jag ser så lugn ut. Skenet bedrar.

2011-11-22 @ 21:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0