1:sta Advent

Vi var upp till Åsavallen och kikade på julmarknaden. Jag köpte en sängmatta som Solan Åberg gjort. Hon hade vävt in fårskinn i den så den var riktigt skön och mysig. Conta köpte en ljusstake som Torsten Nyström gjort. Kul med inhemska hantverkare tycker jag.
Av någon anledning kunde vi inte gå ut på internet igår, men idag fungerar det helt plötsligt igen. Konstigt. Så därav anledningen att jag skriver om detta idag.
Annars var väl den här dagen ingen höjdare till att börja med. Tandläkarbesök!!! Jag hade bitit av en tand, rätt ordentligt också, så det blev lite mer komplicerat än vad som var tänkt från början. - Fan, nu får jag ju jobba också, sa tandläkaren. Och jag gick därifrån 1000 kronor fattigare.
På eftermiddagen skulle jag varit på personalmöte men det lyckades jag glömma bort. Kom på det när jag satt på bussen hem. Hmm det är andra gången på en vecka nu som jag glömmer viktiga saker. Förra veckan var det ju frissan. Kan det bero på att hårddisken börjar bli full? Det är mycket nu.

Kommentarer
Postat av: Katrin

Du får ta och skaffa ett större minne då ;-)

2011-11-28 @ 21:02:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0