Pysseldag

Vaknade imorse tvärtäppt och med huvudvärk, men efter melodikrysset började det dock släppa. Conta och Tove tog in granen och pyntade. Själv lade jag sista handen på en speciell julklapp. Sen har väl dagen gått med allmänt plock. Conta och Tove tog ett bastubad på eftermiddagen. Jag avstod och tog en eftermiddagslur i stället.
Ikväll tittade vi på Så mycket bättre och spelade TP, som Conta fick i födelsedagspresent av sin bror med familj. Lite frustrerande när man får frågor som man har svaret på långt bak i huvudet men inte kommer på. Men jag vann i alla fall.
Typiskt också att när jag började piggna till då gick både Conta och Tove och la sej före halv elva. Inte vanligt i den här familjen ska jag säga. Nåja det får bli dumburken en stund. Natti, natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0