Mera svamp



Jaha, det här lyckades Conta och Tove få ihop idag. Är det klokt eller? De plockade i Toves huva för det var inte tänkt att de skulle hitta något eller åtminstone inte så mycket.                                           
Själv har jag jobbat men mer på vilja än något annat. Så här förkyld var det längesen jag var. Dumt tycker ni, javisst, men dels är det inte gratis att vara sjukskriven och dels växer inte vikarierna på träden. Det finns väl många arbetslösa tänker ni - jodå - men det behövs ett par dagars introduktion för att kunna jobba med de här barnen.
Skitsamma imorgon är jag ledig i alla fall. Conta och jag tänkte ev. åka in till Norrtälje och shoppa loss lite. Beror lite på vår dotterdotter som också är sjuk idag och ska vara med oss imorgon. Det visar sej. Ha det så gott go' vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0