Måndag igen

Ibland tycker jag att veckan bara består av måndagar och fredagar. Vet i sjutton vart resten tar vägen. I vilket fall, den här måndagen flöt på ganska bra. Har inte missat bussen, eller fått vänta för länge på den, har inte snubblat eller gjort bort mej på något annat sätt heller och det får man ju vara glad för.
Däremot har jag börjat läsa en bok som varmt rekommenderas och det är Grande Finale i skojarbranchen av Kerstin Ekman. Det är en sådan bok som är svår att släppa.
Förutom att läsa har jag också virkat ett par mormorsrutor som så småningom ska bli en filt. Fast det är ett långtidsprojekt.
Just nu håller min man på att ge mej dåligt samvete, han håller på att snöra på sej joggingskorna! Han har nog inte fattat att han fyller 60, får man väl trösta sej med.
För min del blir det dumburken en stund nu innan snarkebingen hägrar.

Kommentarer
Postat av: Tove(dotra)

Du får köra yoga med mig på kvällarna för att få lite energi! Vare sig du "orkar" eller inte :P

2011-12-06 @ 19:24:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0