Lite indisponibel

Ryggskott - igen! Det kunde jag vart utan. Usch! I vilket fall igår åkte vi norrtan och flygfyren. Vi var inte ensamma ska jag säga. Träffade Katrin där, hon hade en massa uträttningar så vi bytte bil och tog med oss barnen hem. Full rulle hela eftermiddagen blev det. På kvällen klädde vi granen, det blev riktigt bra.
Idag har jag gjort julsallad ( blanda gräddfil, strimlad purjo, rivet äpple och hackade nötter) den är jättegod till skinkan. Gjorde också rödbetssallad. Tyvärr så har jag haft bort receptet så det fick bli ur minnet ( hacka rödbetor och äpple, blanda med vispad grädde). Det är min mormors recept och det är ju så enkelt och blir så gott. Ska också göra grönkålssallad, men måste vila ryggen en stund nu. God Jul på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0