Lediga torsdag

Relativt lugnt på förmiddagen. Men sen skulle Tove och jag åka till Upplands Väsby och jag hade lånat Johans bil. So far so good. Men det var ju lite slaskigt på vägen så spolvätska var nödvändigt, bara det att Johan hade glömt byta vindrutetorkare och dom han hade tog ingenting. Kul, speciellt när man fick solen i plytet också. Tove hade bättre sikt på sin sida så vissa partier talade hon om att snart svänger vägen mamma. Nåväl, vi kom dit vi skulle i alla fall.
På hemvägen blev det ett litet stopp i Rimbo så jag äntligen kom till frissan. Tove fortsatte med bussen hem så att hon slapp vänta.
Conta var utbjuden av sina kollegor på middag ikväll så honom var det inget synd om. Tove och jag hölls med rester och sen åkte jag på vävkursen. Och ikväll blev äntligen mina löpare klara. När jag kom hem hade Tove bakat muffins. Mums.
Nu blir det slafen för i morgon stundar nya äventyr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0