Goda Gärningar

Jag hann med 4-bussen hem. Hoppade av nere vid kyrkan och gick hem till syrran för att hämta med hennes hund hem till mej. Det blåste något fruktansvärt, dessutom är det inte så kul att gå landsvägen i mörkret med hund. Alltså väljer man de grusvägar man kan, och de var SNORHALA. Så det blev till att gå i diket. Där hade vi lite delade meningar Midget och jag. Jag snubblade och hade mej men Midget tyckte det var skitkul. Många buskar att kissa på var det. Det var dagens första goda gärning.
Den andra goda gärningen var även Tove delaktig i. Vi klippte och stylade Johan.

Visst blev han snygg?
Nu ska jag ägna mej åt egna intressen en stund innan det är dags för sängen. :)

Kommentarer
Postat av: Tove

Mycket snygg ja! ;)

2011-12-13 @ 19:52:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0